PROCEDURA REKLAMACYJNA

  1. Zgłoszenia reklamacyjne należy składać nie później niż 7 dni od zakończenia szkolenia w siedzibie Ośrodka Szkolenia „FACH” przy ul. Krótkiej 1 w Nowym Targu w formie:
    -pisemnej,
    -elektronicznej na adres mailowy : os_fach@gmail.com,
    -telefonicznie pod numerem 18 266 73 02.
  2. Reklamacji może podlegać:
    – niewykonanie usługi szkoleniowej,
    – częściowe wykonanie usługi szkoleniowej,
    – niewykonanie z należytą starannością usługi szkoleniowej.
  3. Obowiązki leżące po stronie Ośrodka Szkolenia „FACH” podlegające reklamacji są określone w regulaminie konkretnego szkolenia , lub w stosownej do rodzaju kursu zawartej ze słuchaczem ,,Umowie o kurs”.
  4. Zgłoszenie musi zawierać:
    – dane i adres szkolonego
    – szkolenie, którego dotyczy reklamacja
    – powód reklamacji
    – opis zagadnienia reklamowanego
  5. Zgłoszenie reklamacyjne wraz z dokumentami jest rozpatrywane pod kątem słuszności roszczeń gwarancyjnych przez Kierownika Ośrodka.
  6. Rozpatrzenie reklamacji na podstawie zgromadzonych dokumentów następuje w ciągu 5 dni roboczych, od dnia odbioru zgłoszenia reklamacyjnego. W przypadku gdy zgłoszenie reklamacyjne jest niepełne i zawiera istotne braki utrudniające jego rozpatrzenie termin 5 dniowy liczony jest od dnia uzupełnienia reklamacji przez
    zgłaszającego.
  7. O odrzuceniu reklamacji lub jej braku, zgłaszający reklamację jest informowany pisemnie.
  8. Informacja pisemna jest wysyłana e – mailem, lub pocztą, według wyboru zgłaszającego.
  9. W przypadku uznania roszczeń słuchacza z tytułu gwarancji, zakres szkolenia objętego reklamacją powtarza się zgodnie z programem szkolenia z należytą starannością na koszt Ośrodka Szkolenia „FACH”.
  10. Koszty nieuzasadnionego złożenia reklamacji usługi szkoleniowej pokrywa uczestnik szkolenia ( zamawiający) składający reklamację.
  11. Po zakończeniu czynności reklamacyjnych wypełniana jest ,,Karta niezgodności i reklamacji” podpisana przez użytkownika oraz Kierownika Ośrodka, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej procedury.

 

Szanowni Państwo,

W trosce o najwyższą jakość oferowanych przez nas usług udostępniliśmy do Państwa dyspozycji formularz reklamacyjny on-line, dzięki któremu możecie Państwo podzielić się z nami uwagami i komentarzami dotyczącymi naszej współpracy. W przypadku gdyby szkolenie nie spełniło Państwa oczekiwań, prosimy o wysłanie formularza, nasza firma rozpatrzy każdą reklamację. W przypadku zasadnej reklamacji zrekompensujemy ją poprzez ponowne szkolenie lub inny rodzaj wsparcia.